"ניסיתי לחשוב על לוגו שיתאים לחברה שלי. משהו רענן, משהו מרתק ומושך. הסתובבתי ימים שלמים ברחובות, מחפש השראה. כשעברתי ליד סטודיו "מוסטש", מישהו מהסטודיו השליך תפוח שלם עם סימן נגיסה אחד בצידו. ואז זה היכה בי"

(מתוך "APPLE - הסיפור שלא קרה")
DemoDemo
יש לנו משהו בשבילך
נא להמתין, זה שווה את זה...
יש פה עוד...

מה אנחנו בעצם עושים ביום יום

אנשי "מוסטש" הגיעו מתחומים שונים, ויחד אנו מסוגלים להציע שירות בקשת רחבה של תחומים, ולשלב אותם בעבודה משותפת לכדי פרוייקט רצוף.
עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט

הדבר הראשון שנתקלים בו כשמגיעים לאתר האינטרנט הוא המראה שלו. הוא עשוי להיות ברור ורפרזנטטיבי, ואפשר שיהיה מסתורי ומסקרן. כך או כך, הוא צריך להיות מושך ומזמין. התפקיד שלנו הוא לעצב אותו כדי שיהיה כזה. החל מבחירת פלטת הצבעים שתתאים למיתוג, וכלה בצבע הכפתור הקטן שניתן ללחוץ עליו. אנו מסוגלים לעצב אותו בצורה "משוגעת", מסקרנת ופרועה, ואפשר גם בצורה שמרנית, נקייה ובעלת קו עיצובי מכובד ויוקרתי. צוות החשיבה, יחד עם הלקוח, יבחרו ביחד את העיצוב המתאים ביותר, שישדר את מה שהלקוח רוצה שהעסק או האתר שלו ישדר. לרושם ראשוני יש תפקיד מאוד חשוב בהצגת הלקוח.
עיצוב אתרי אינטרנט

בניית אתרי אינטרנט

בניית האתר הוא שלב העמדת האתר והקמתו. אנו מסוגלים לעצב את האתר בשלב הראשוני, לפני בנייתו, או לבנות על פי עיצוב שהלקוח מביא, ולהקים את האתר כך שיוכל לרוץ ולעבוד ברשת. בניית האתר הינו חלק בעבודה שמצריך המון תשומת לב לפרטים הכי קטנים ומצריך מקצועיות ברמה גבוהה. ואלו בדיוק אנשי התכנות שלנו: יסודיים ומדוייקים. כל פרט שנבנה או תוכנן לא נכון, עשוי לגרור אחריו פירמידה של תקלות שעשויות להביא את האתר לכדי חוסר תפקוד נכון. לכן הצוות שלנו יסודי מאוד בעבודתו.
עיצוב אתרי אינטרנט

תחזוקת אתרי אינטרנט

אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שירות תחזוקה עבור האתרים שאנחנו הקמנו, או אתרים שהקימו אחרים. בין אם מדובר בתיקון תקלות או בתוספות חדשות, מתיחת פנים, עריכת תוכן האתר, שיפורים בתפקוד האתר וחיבור למערכות ניהול תוכן.
עיצוב אתרי אינטרנט

מערכות ניהול תוכן

מערכת ניהול התוכן מאפשרת ללקוח לערוך את תכני האתר שלו בצורה נוחה וקלה, ללא צורך במתכנתים זרים שיעשו זאת עבורו. כך הלקוח יכול להוסיף תכנים ולהעלות קבצי מדיה שונים ומסמכים, ולשמור על האתר שלו רענן ומעודכן, וכל זאת באופן נוח לתפעול, ברור ומדויק.
עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב והבאה לדפוס

אנחנו מתמחים בתחום הפרינט. כרטיסי ביקור, ברושורים וקטלוגים, פוסטרים ועוד.
אנו יודעים להתאים את קבצי העבודה כך שניתן יהיה לגשת ישירות לבית הדפוס ולקבל את התוצאה המדוייקת בתוצר הסופי.
עיצוב אתרי אינטרנט

מיתוג חברה ומוצר

החל משם החברה, עיצוב הלוגו, צבעי המותג, ואפילו עיצוב הניירת המשרדית, ועד מיתוג מוצר הקצה שלך - אנו מבצעים את כל המסלול, תוך התחשבות בכל המאפיינים שהלקוח מבקש להעביר דרך המיתוג, בהנחייתו ובשיתוף פעולה מלא.
עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב סאונד ופסקול

"מוסטש" מספקת גם שירותי עיצוב סאונד והלחנת פסקול מקורי לסרטי תדמית, אתרי אינטרנט, משחקים ואפליקציות.
עיצוב אתרי אינטרנט

עריכת וידאו

"מוסטש" מספקת גם שירותי עריכת וידאו של סרטים קצרים וסרטוני תדמית, תוך שמירה על מאפייני המיתוג והשפה הויזואלית של החברה או המוצר.
Moostash very very special footer image